det tidsinställda

Ni vet jag varför jag sov så illa ;) Jag diskriminerade vänner. "Lördagen hos min fina kompis var toppen" Den handlade om den motionerande biten. Men valde att skriva nytt inlägg! Trodden jag tog bort den meningen helt, för att ha denna mening i det tidsinställda som dök upp på morgonen! Det blev ju bättre.... "Helgen hos mina fina kompisar var toppen. En väldigt bra helg." Tänkte att jag ska bli bättre på att göra tidsinställda inlägg! Större chans att fånga fler läsare! För det vill jag ju ha! Fast jag kanske förlorar ett gäng på vägen när jag skriver galet! Fniss!

Kommentarer
Postat av: O

Haha...

Kram

2012-03-13 @ 09:26:26
URL: http://motfinalivet.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0