Björn Ferry 5o kr

Vi börjar om. Björn Ferrys LCHF kokbok 5o kr på akademibokhandeln. Lite billigare än bokrean dag ett.

Kokboken har väldigt korta & enkla recept. Har provat laxen (på bilden nedan) & en efterrätt.


Magnus närmast väggen/fönstet.
Magnus, skidskytt. Är med i landslaget, precis som Ferry. Vi gick i samma klass 1-9.
Lite stolt är jag faktiskt. Att se han på tv i tävlingar är väldigt kul & det värmer mig att han når framgång.
Killen närmst i bild funderar jag på om det är en olofsson...?


Citerar från FB:
Köper en ny kokbok, öppnar den & hittar en gammal klasskompis på bild.
Inte helt överraskande men ändå! Glad blir jag

Ellie: heltstekt fd klasskompis med en sidesallad eller... :)
Jag:  Typ!!! 
Ellie: taste like chicken...
Ellie: de går lika bra med selleri ;) ..
Jag: Selleri enligt LCHF! 
Syster: Du o dina gamla klasskompisar ;) 
Jag: Hö....? ;-)
Syster: Du har ju alltid nån gammal klasskamrat som är "känd" eller nåt ;) var det inte en annan som va me i nån skidgrej? 
Jag: Samma kille! :)

 Alla LCHFare, shoppa denna bok!


Kommentarer
Postat av: Sofie

Haha! Rolig kommentar från syster!;) Stämmer gör den också!;) Kram

2012-03-23 @ 17:28:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0