111 av en smula blogglycka

Älskar att läsa era bloggar & eftersom jag haft fullt upp i vardagen så stod det 111 olästa härliga bloggtexter att läsa. Stortrivs att klicka mig runt på bloglovin´ & har just läst lite bröllopsplaner. I aliceaugusta bloggen som handlar om träning, hälsa, ekologiskt & har ett gäng härliga bilder. Förutom att jag  tycker väldigt mycket om er & era inspirerande texter så har fler hittat in i mitt lilla krypin. Ni ser mig & kommenterar. Blir helt varm i hjärtat. Min blogg är mer & mer synlig, eller kanske är det jag som "tvingar" människor att läsa....

Mina favoritämnen:
Recept, träning & hälsa
Inredning, pyssel & inspiration
Foto, fotografi & mera foto.
Citat & ord för tankar

Blir så glad av mina vänners kreativa bloggar om vardag, familj, kärlek & livstilar.

Tack för allt ni ger!
Tack för att ni finns...


Kärlek till er
Kram


Kommentarer
Postat av: O

Du borde skriva ett inlägg där du listar massa favvo-bloggar och vad dom handlar om så vi andra också kan hitta dit :-)

2012-03-08 @ 17:48:19
URL: http://motfinalivet.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0