vinka med tårna

Jag kan vinka med mina tår på höger foten. Yey! och dagens träning hitills är att stå på tå och knä böj!
Vecka 1o med ond fot. Det har tärt på tålamodet & påverkat träningen. Men vi får se vad röngen tänker tala om i veckan. Just nu är det mycket skriverier om min fot & att jag bara längtar efter träning & ni tänker väl att "men varför tränar hon inte då"
Jo men nu är lusten tillbaka och vilken längtan jag fick av att titta på grymma löpare i blodomloppet. Min träning har varit cyklingen till & från jobbet. Gymmen fick påhälsning i veckan.
Men känslorna har varit, meningslöshet, rädsla, inga mål, svaghet, ofokuserad, nedstämdhet.


"vinka med tårna, gunga med knäna...."
en barnsång för gympa.
Kanske det jag ska börja med. Skriva om barngymnastik.
Nå en annan målgrupp. drömmer mig bort! :)
Jag behöver kanske frukost för jag svamlar!

Ha en bra lördag, för min del blir det promenad, träning & sortera kläder.
Kanske någon träff!



Kommentarer
Postat av: Rebecka

Det är klart att man tappar sugen när man blir skadad sådär och det blir långdraget. Men kul att du börjar känna dig taggad igen! =D

2012-06-03 @ 10:46:26
URL: http://www.metrobloggen.se/beckisvikt
Postat av: petra

Heja dig jag håller tummarna att det verkligen är på väg att bli bra igen. heja heja. kram ses imorgon <3

2012-06-03 @ 14:13:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0