titta, hon hittade till gymmet!

Nu har har min träningslängtan blivit verklighet. Förutom att jag sätter mig på cyklen till jobbet allt oftare så har jag kommit i väg till gymmet. Båda veckans dagar. Vill gärna dit i morgon, men kanske behöver en vilo dag.
min cykling är cirka 45 min. så just nu vilar kroppen inget. Eller självklart, det beror helt på hur jag jämnför. Jämnför med sig själv så tränar jag mycket för stunden, speciellt om man jämnför med de sista 1o-12 veckorna. Men det finns ju alltid de som tränar mer. De ska jag inte jämnföra med. Trivs så himla bra när jag väl tränar, så jag undrar ofta hur min motivation försvinner. För visst är det underbart att träna.
Vilken är eran favorit muskel eller muskelgrupp att jobba med? Min är armar & mage. Är redan nu ganska nöjd med mina ben. Kanske alltid varit.
Träningsvärk, den kryper fram.

NU tränar jag som den bilden jag tydigen sänder till er... :)
Men jag blir glad att folk verkligen tror att jag tränar jämt.
Jag är tillbaka.

sittcykel 1o min.
gym, mage, armar, rygg & rumpa 2o min.
cykling 45 min.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0