Om verktygen till viktnedgång!

Ska försöka göra mig förstådd, för mig & er.
Vågen känns som ett viktigt verktyg, men det är inte allt. Men det handlar om ett mål jag satt upp & läser man mellan raderna så undrar jag varför det inte känns rätt i kroppen efter all träning jag gett. Då jag gett 11o%. Men plötsligt blev det tydligt, när jag inte tränade alls under några dagar & unnade mig lite annat än mat & det blev lite flör mycket. Då blev det så tydlig skillnad. Plötsligt blev det mer självklart att kost & tränings påverkar. Det kom till en insikt lite extra idag. Och vågen är ett hjälpmedel. Hmm... jag säger inte att det är rätt hjälpmedel & jag är inte stolt över det varje dag.Ett bättre verktyg är känsla & faktiskt titta på centimetrarna.
 
Min livstil är sund nu. Den är jättsund. Min kropp mår bättre, därför blev jag lite extra besviken på mig själv när jag slutar bry mig i några dagar. Mår underbart av kontroll. Men vi alla förlorar fotfästet ibland.
 
Min kropp är vacker!
Min kropp har förändrats & jag blir så lycklig av förändingen!
Att träna mycket & äta rätt är det bästa för mig!
Och när jag gör det är det inte mycket reaktion. Nu nämde jag vågen.
Men vågen är ganska intressant när man vägt så många mer kilon än idag.
Men ibland vill jag flytta upp den på vinden... men jag ser den som ett hjälp medel.
 
Min kropp är hälsosammare än någonsin!
Och faktiskt är jag stolt över min resa.
 
Är också lyckligt över stödet jag får & alla människor omkring mig.
Tack!
Men ibland vore det tryggt att glömma sig bakom en mask

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0