Försöker samla tankarna

Ibland vet jag inte själv varför jag skriver & skriver.
Men huvudsyftet är att genom att skriva om träning & hälsa ska lusten komma att driva det till en ordningssam livstil. En tro att jag kan ge andra träninglust också. Det gör mig glad att veta att mina vänner använder recept & när nya hittar hit för att läsa några ord.
 
Ibland motiverar jag inte mig själv, trots att jag vågar tro på mig själv!
Och jag trodde ni förstod, det viktiga i bloggen! Att ge er en smula motivation. Lyckas gör jag kanske inte men jag försöker! Det viktiga för mig är inte själva skrivandet, utan min tanke. "Nystart" var en nystart år 2oo7. Men har inte gått i mål.
Att skriva om min hälsa, träning & mina resultat! Men jag delar också recept, smaltips & några få träningstips till  er titt som tätt! Ibland skriver jag om mina känslor. Och JAG bär massa känslor. Har svårt att uttrycka mig. Ja!
I tal, i skrift! Whatever! Men jag försöker hela tiden lära mig & skriva med glimten i ögat!
 
Fakta om mig: Jag cyklar bättre än vad jag skriver!
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: mia

Det kan va roligt att ha bloggen längre fram med för att se tillbaka på hur man var förr och hur man utvecklats! :)

2012-06-29 @ 18:47:29
URL: http://miapetite.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0