dansa sig i form?

Idag har jag rensar saker, städad, fräschat till datorn, ordnat på balkongen, cyklad till Ikea, handlat nyttigheter på maxi & vårdat kroppen. När jag städar har jag dansframkallade musik på. Det blir ganska lätt att man dansar lite galet konstiga danssteg. Med ett stort flin ser jag mig i spegeln & är glad att jag lever ensam. Är inte jättesugen på att ha publik. Vore lite smått skoj att göra en youtube film med dansandet någongång. Bara för att bjuda på sig. Något jag ville göra idag var att blogga, blogga helgen & blogga mina fynd för 56o kr. Skriva om veckans träning & skriva nyheten att min fot är inte fakturerad :) Det var det jag ville blogga om. En bild i timmen tog jag igår, skulle blogga. Men har fokuserat på annat, nu ska jag krypa ner & lägga mig på kudden.

har lite ont i kroppen & är väldans trött!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0