Semester rapport: 3o årsfest

Det var helt värt alla timmar på buss när jag fick uppleva barndomsvännernas reaktioner på min entré till hemliga 3o årsfesten! Så chockade & glatt rörda. Det blev många kramar & nära till tårar!



Vi åt massa gott, grillat med kall potatissallad & grönsallad!

Först var vi bara tjejerna & då passade vi på att träffa tjejers bästa vänner. Sexleksaker!

Det en blev fnittrig stund!



och så bytte vi om för hawaii-tema & resterande gäng kom.

En kul kväll med skratt, tårar, "komma i kapp" & massa mys. EN & en annan godisbit för mycket! Men jag njöt för stunden, även om plan nummer ett var att vara en förebild!

- 15 kilo sedan jag bodde hemma!



mer bilder kommer så småning om! Det blev inga bilder alls!

Eventuellt lite löpning på denna vackra plats, men först sömna om!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0