Onsdagen+bilder

Provar långt hår hemma hos J.
Mitt semester mål ar svårare än vad jag trott. Målet var att springa 2 mil veckan.Och planera gymmet!
Sprang 1,5 förra veckan för att jag glömde springa på helgen. Tänkte att då springer jag extra denna veckan!
Sprang 5 km på måndagen.. Spontan träffade Jennie & åkte till landet. Där var livet gott, med betoning på gott! Tack vännen för gästfriheten.
Löpning dagen efter sprack även dagen efter pga smärta. Kände mig nedstämd, men suget på nyttig mat var stort & det är alltid ett plus. Idag var jag redo att träna igen, men det blev lite mindre än tänkt.
Har lekt konstnär, försäljare, diskmaskin....
 
Frukost:
Ägg
Skinka
Créme Fraiche
 
Lunch: Soppa
 
Mellis: Lite ost -& skinksallad från lördagen.

Lite senare: Multivitamin brus, banan & vatten
 
Träning:
Idag 5 km, 30 min löpning i Rydskogen!
Plankan x3
35 sek knät värke, 1,6 min, 1,16 min,, 1,13 min
 
Proviva
 
Natta mat:
Soppa, knäcke & lite ost!
Mjölk+Vatten
 
Dagens löpning kändes ganska lätt även om det känns som om jag har en överansträngning ibakre  låret på gång. Kände mig pigg & energisk. Så jag tänkte testa på milen. Men då hade jag avslutat i skogen närmare halv elva. Och en magkänsla sa, att jag inte skulle fortsätta springa ett varv till. Mörkret föll & saker har hänt tidigare!
 
Nu strax sova & återhämta min älskade kropp, musklerna känns helt slut. Undra varför? Har ju haft äterdagar :)
Gått & blivit tyngre?
Bild på solnedgången i skogen.
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0