Måndag!

blondie sitter med med bristande tålamod & försöker göra slingor.
Dessutom är hon redo för en hälsovecka, startade denna morgon med två ägg.
Det är bara att bli klar med håret så jag kan ta tag i resten av dagen & våga mig ut att köpa förmiddags mellis. Kylskåpet ekar tomt efter resan.
Avslutade resan i hemma i Sollefteå & avslutade också med sveriges godaste pizza. Pizzan som gör att jag blir motiverad att aldrig mer äta pizza här i Linköping. För "hermma" pizzan är så underbart mycket godare.
En insikt jag upptäkte om mig själv att det finns så mycket jag påstår att jag inte äter, men unnar mig det. Vem ljuger jag mest för? Mina nära & kära? Eller mig själv?
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0