7 Juli 2oo7-2o12

7 juli 2oo7
Mitt första inlägg handlar om min första vecka efter det klassiska "nu bestämmer jag mig för att gå ner i vikt"
Med hjälp av Ida, vi peppade varandra. Det var allt från promenader-c-vitamin. Tre vänner bestämde sig att få en bättre livsstil.
 
7 juli 2oo8
Sommar recept, Ljummen sommarsallad med lax & fetaost. Min favorit sallad den sommaren. Den sommaren blev allt lite bättre.
 
27 juli 2oo9 (sent skrivna texter)
Insikter!
 
1o juli 2o1o
Även detta året skriver jag inte varje dag, 7 juli får bli 1o juli.
Ett bra år, ny vän & gymmet blir mer intressant. Lär känna en löpkille som ger mig massa i träningsväg.
 
7 juli 2o11
promenad å cykel på samma dag, Oj! :)
 
Det var det, fick hitta några andra datum nära SjundeJuli. En fin sammanfattning,
Hur såg jag ut & så. Det tar vi då. en annan gång!
Nu är min kropp i sängen redan!
 
Godnatt!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0