dagbok: Underbara helg



Det är egoboost att träffa massa fina människor. På fredagen trodde jag på en mr. T dejt, men spontandejtade två av mina fina tjejer! BK tillsammans med Mia & Alexandra, att det inte var planerat var det absolut bästa. Ett glas rött vin, skratt & allvar. Sedan fick jag min lilla träff med T. Somnade tidigt, vaknade tidigt på lördagsmorgonen! Mys!

Lördagen: Missade träningen för träningstopp försvunnen (den andra var en stinky) & promenad i solen blev aldrig av... Men träningsvärken är ett faktum. Fundilerat idag på den stora frågan, vart kommer den i från? svaret: Jo, slipning av möbler & spring i trappor upp & ner. 
Det har blivit lite planering av festen mat & andra detaljer.

När kvällen kom så kom även Nina för musik & fotokväll. Det bjöds på bubbelvatten, nötter & fruktsallad. yammmmie!
Så nu finns det en härlig musikblandning till min 3o årsfest & en del peppmusik till min träning. Tackelitack!

Detta har varit en nyttighelg, med lite goda resultat! Lite vin & en släng av chipsberoende... men annars jättenyttig med dos av vitaminer.

Idag söndag, städ & en promenad med Nina! Tog på eftermiddagen bussen till Ekholmen för ett besök hos Ann & Marcus. Tjejsnack & kattmys. Tre katter med hög gosfaktor & zero allergi. Lycka! Vi fikade på te & fruktsallad, middag fick jag också!
Tack Ann för mat, pratstund & sällskap.

Läsare, er vill jag tacka för allt peppande i bloggen & in real live!
Mitt leende har varit lite större än vanligt idag!
¨
Tänkte nu lämna hemmet för lite träning. Är peppad efter nyttigt fika & underbar lasagne.
Lite extra inspirerad just nu, mer om det....

Nyårslöfte: Mer vänskap, mer tid åt vänskap!
Träffa vänner lite överallt & ingenstans.



Tekopp med lakritste & fruktsallad



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0