mitt 3o årsfirande




Tack Ida för recepttipset, det blev jättegott!!

Fina glaset från pepski & hans fruga

Skål!





Systrarna randiga

Nina & L♥visa

The cake: socker, fett & vitaminer

Vin, blommor & choklad!!

Tack kära ni för en underbar dag


Brö´ & aioli


Vi plockade ut favorit tapas

Min tallrik kanske inte ser så himlans lyxig ut, men lyxigt var det!
Det bästa var att vi faktiskt hade födelsemiddag där för exakt ett år! favorit i repris & jag älskar´t!


Två av mina girls


Gentlemannen & fnissfia

Den underbara dagen slutade med en underbar kväll, en jättefin present, en omateriel sådan!!
♥-ligt tack för chockväckning & överraskningen

Tack för denna trettiårsdag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0