Mitt 2o11

Äntligen, en dag försenat!

Då var det dags för min fjärde årskrönika. Det har varit en bra år, ett jättebra år.

Det har inte varit resans år, även om jag åkte till Oslo två gånger. Har försökt att få till livet & hälsan,
det kan bara bli bättre. En höst med lite festplanering & annat mys.


Januari

Den 6 januari, går jag & Jonas i Tinnerö Eklandskap Promenad & matlagning i naturen

8 januari, födelsedagsfirande med vänner hela dagen
En födelsedag att minnas, underbar dag! Dagen innehåller fika, paket & massa mys. Tillsammans med några vänner på nyöppnade Aioli. En perfekt födelsedag


 

22 januari träffar jag Ellie vännen

 

Madde på besök i Linköping, det var länge, länge sedan sist.
Fest hemma hos mig, lite nostalgimusik & skratt.

 

Ser filmen i rymden finns inga känslor. Filmen är inspelad till viss del i Sollefteå, min hemstad

Februari

Ida kommer på besök, saknade & kära vän. Middag på BQ

Tjejmiddag hos Maria


En mys helg med massa minnen, skratt & nya minnen.

Vi har filmmatiné med filmen från norgetiden

 

Bowling, intressant fredagkväll.

Middag hos Alex & Anders med melodifestivalstittande

 

Mars

Helgkurs med friluftsfrämjandet, 5 tillfällen under våren & hösten

AFTER SKI-fest tillsammans med Nina. En galen kväll med god mat & bara nya ansikten.


April

2 april EuroMega, grymt trevlig tillställning. Kanske blir det 2o12?

9 april, Oskar kommer på besök. Det blir prat, tacomys & Tv-kväll
Fikaträff med Sofie. En snabbis, saknar min vän!

Blir bonusfaster i april.

15 april, Ljusparty hos Maria. Lite fika & dejt med andar, läskigt, spännande & intressant.
Bowling med vännerna & pub-besök

Vänner blir med bebis & hus.

Wille 3o år, fest hos Danne.


Maj

26 maj Blodomloppet med jobbet. Jag springer 5 km, på helt okej tid!

27 maj Klipper håret kort. Var det 1o år sedan sist? Snyggt!!!


Juni

Tinneröeklandskap ensam, en tripp i härlig miljö

16- 19 juni Oslo


Träffar min gamla frisör Emma & hennes vänner

Kusin Ada konfirmerar sig

24 juni Midsommarafton. Lunch med vännerna Alex, Anders, Johan, Ellie. På kvällen är det grillat tillsammans med Ellie. God mat & vin, spel, plus grublerier.



Juli

Kick Off. Ridning på häst! Wow vilken känsla! Middag & avtackning. Mattias slutar till ledigheten.


Semester!!

Borta bra, men Hemma bäst

23 juli Attentatet i Oslo som skakade norden & världen. Ofattbart! Två veckor senare åker jag dit på min andra osloresa under sommaren. Vilka känslor. Hur? Varför? Till vilken nytta?

Fotoprojekt!

En dagstur i Norrköping. Presentshopping & fika med vänner. Träffar Maria första gången.

 

Sol & bad

 

Augusti

6 augusti Bröllopsfest, Kusin Malin & hennes Jens har en vacker bröllopsfest.

Semester slutt! Nytaggad för ny termin!!

13 augusti Rosa tjejmiddag!

17 augusti årets andra lopp. CityLoppet, 7 km

Dagstur Stockholm. Lunch med Therese. Shopping & senare middag med familjen Ljunström.

Kräftskiva hos Danne.

 September

Blir äntligen ledare för friluftsfrämjandet!! Kollikokk!

Bondens Marknad

Syster 2o år

Alexandra tatuerar sig, jag är med & kikar!

 

Oktober

Tillsammans med Ellie startar vi en blogg.

Pappa 61 år

Går på hockey, tack Sofie B.

Johan B flyttar till grannstan

Får en ny vän, en grabbvän

November

Provar ett sockerfritt november. Ingen bra månad!

12 november Alex födelsedagsmiddag, 3 rätters lyx. Schlager!!

Ninas 31 årsfest, toppen kväll!

25 november Julbord på stångs magasin. Avteckning av finaste!

Mia slutar på jobbet

Jonas flyttar, även han precis som Johan till Norrköping

December

7 Jennie & Henrik får en tjej! Grattis

Petra & Mickaela slutar under december. snöfts!

Minitripp till huvudstadan. Snabbdejtar Gia & garanterat snabbt med lillasyster.

Adventsmys hos Jonas & Maria i Norrköping, go´fika & massa trevliga människor. Vuxet!

17 december, myser med 10 dagars bebis


Julen firas i Skåne hos bästaste Ida & Oskar!


Just på julafton saknade jag min familj, men fick en underbar jul! Värmer i hjärtat!





Tack för detta år alla underbara männsikor i mitt liv,
hoppas på ett nytt härligt 2o12
Vi gör det till ett bra år, eller hur?

Gott Nytt år

Trackback
RSS 2.0