Matlådedagen

Har ätit tre måltider ur frysen! Önskar att jag hade gjort matlådor. Det är det folk gör normalt på söndagar? Köket är lite rörigt efter som jag målat skänk! Har också suttit mycket vid datorn & planerat det sista av festen. Denna dagen har varit mycket stillasittande, med några steg utanför dörren.
Just nu har jag ingen aning vad jag gör med min fotosortering, så därför väljer jag att ta min slitna kropp med på en promenad. Jag har hämtat min inspiration till festen genom andras bloggar, men också böcker & tidningar. De gröna lapprna står för idéer dit till hälsobloggen & de lila är till festen.

LAGALÄTT tidningen handlar jag ibland för att förnya matlagningen

Ur en av Idas födelsedagspresenter, hon fick av sin bror med flickvän

Älskar att kika i alla slags kockböcker! De är vackra att se på & trevligt att ha i bokhyllan. Jag gillar kokböcker helt enkelt, och andra böcker också såklart!
Jopp, promenad var det ja!
Ha en toppenkväll,
Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0