Kände mig glad & taggad

Min lilla mys dejt med vänner idag kändes så himla bra. Jag har träffat underbara & vackra människor, blivit en aningens inspirerad. Det handlar om att få ihop livet, med mat & träning. Steg för steg. Planera måltider & ha bestämda pass. Så det är Bara att skriva i kalendern, kludda & kladda. Positiva saker & inte bara måsten.
Kände mig glad, pigg, peppad, nyfiken, förväntansfull.... många smulor inspirerad. Tack friends!
Det blev en mindre träningsstund, en utmaning & nyttigt mellis av den inspirationen.

Planera mera, få tid över!


Kommentarer
Postat av: Lars

Du har verkligen fått ihop bitarna. You go girl ! Grymt jobba.

2012-01-18 @ 09:15:18
URL: http://pappahumor.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0