Behövde sitta & läsa.

olika peppande bloggar för att känna lust, glädje & MOTIVATION. Tog en paus från städandet & sitter för att samla energi. Sitter här med mina russinfingrar & prentar ner några  ord. Ska fortsätta undanplocket om en stund. Vill göra lite klart innan träning, så det inte ligger på hög. Ska middagsdejta en vän i morgon, mer energisamlande. ♥

Ska försöka prata med min frisörsalong i veckan, våga tala om min besvikelse. Men risk att bli korthårig & göra någon lite besviken, kanske till & med ledsen. För jag tror kanske hon försökte sitt bästa, precis som jag gör i mitt jobb.
Jag ska vara modig!

Påtal om kritik är inte ALLTID  superbra på att ta kritik på rätt sätt. Ibland går det så bra & det hanteras prima. Tar emot med öppenfamn & tar till sig som feedback. Men det kan kännas så ensamt. och jag har svårare att hantera något jag tycker jag/vi håller på att lösning på. Eller kanske hittat en lösning på, redan. Men  att "folk" är blinda. Vill bara bevisa motsatsen. Vill visa styrka! Jag är en kämpe!

Privat: Men sen så är det underbart att bli motiverad av alla
som ser min förändring & fortsätter att peppa mig. Tack!
Ni är bäst!

Skönt det var att skriva av sig! Såå himla skönt.
Det har nu blivit dags för att fortsätta pysslandet med mina russinfingrar!



Ordentligt med snö förra året!
Härligt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0