Just nu...

.. så småäter jag! Vet inte varför jag inte återfår min motivation.
Känner sådan maktlöshet mot mig själv. Slängde godis som legat i skafferiet i flera veckor, & har inte rört påsen alls sedan i lördags. Då fick bara mina vänner mumsa, men när ingen ser... då äter visst jag! Påsen är ju ändå öppen! Besviken, ja! Den har ju legat i flera veckor!
Det kändes såå bra att slänga, för en sak vet ja´! Det köps inte till hemmet! Det är när det redan finns i hemmet som problemet skapas. Är en bit på min väg. Så nära, men också långt borta.

Har tränat under dagen! Känt mig effektiv, men har trots det lite kvällspyssel kvar.

I morgon ska jag göra diplom till någon med karaktär!

Tummen upp på den!
Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0