första hjälpen

Akut!
I min ensamhet blir jag lite larvig, för jag funderar för mycket!
Är nöjd med min träning, tills knät sa aj!
Har skärp mig på socker & annat slarv.
Skriver öppet, från hjärtat!

Men jag behöver hjälp att hålla detta vid liv, annars slutar jag!

Ska nu sova, lägga mig med ny bok & sömna.
Upp med tuppen i morgon för äventyr.
Kanske vill jag skriva mer, kanske inte....


Hur räddar jag min blogg? Hjälp mig att blåsa liv!

bekräftelse, människans stora behov. Bov?
Ja pratar inte om kärlek (inte endast)

Go´natt mina hjärtan!



Kommentarer
Postat av: Nina

Men Suze, inte ge upp nu när du är så nära ditt mål! pepp pepp från mig :-) kram

2012-02-18 @ 15:23:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0