Julfesten på Studio fitness

 
 
Dagarna innan min resa till England, så var det julfest på gymmet. Det bjöds på rosa bubbel & det blev mitt andra svenska julbord med fantastiskt god mat. Till julmaten drack jag litervis! med vatten. Inget godis åt jag heller. Sällskapet blev en härlig kvinna & hennes man. Pratade även med ägaren Ali & en inspierarnde yogainstruktör. En trevlig kväll, men den slutade vid 23 för min del.
Kvinnan (vad hon nu möjligen heter) lovade att börja träna mera kontinuteligt  & att vi ses i januari 2o13.
 
En bra lördagkväll med givande diskussioner.
Tack för den kvällen studio fitness.
 Den kvällen gjorde att jag tränade på söndagen med en helt annan inställning än tidigare.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0