Första träningen i England

Innan jag åkte så skrev jag ner den träningen jag tänkte göra, under min semester i England. Och jag började med träningsdag. Löpning & träning hemma, fast borta. Alltså träning utan redskap!
Började med plankan på morgonen.
Första löpningen sedan november klarade jag ut igår, det blev 5,42 km, varvat med att gå. Så jag skulle vilja kalla det intervallträning! :) Började med massa energi & sådan löparglädje. Det var så trevligt att möta folk som sa "God morning". Men vart var alla djuren? Jag riktigt ropade "hjortarna, var är ni? Saknar er!" inne i mitt huvud. (pappa berättade att det hade skjutits i höstas pga. av sjukdom). Jag mötte först 3 tjejer springandes i grupp. Sedan 16 (!)  tjejer i 3-4 grupper efter varandra. Jag drömde mig bort, tänk om jag kunde få ihop något hemma i Linköping i vår?
 
Det var mycket kallt i början, innan jag fick upp värmen i framför allt händerna. Jag sprang i dimma & jag tyckte det var så vackert ute. Det regnade aldrig på mig då. Regnet kom senare!
Kom hem till pappas "hus" & körde i gång med hemma träning i 3o min.
Utfall 20x2
Knäböj 30
Armhävningar, tjutretti? Minns inte & glömde skriva upp.
Plankan 3x maxtid
Situps.
 
Magen började skrika.
Frukost:
grekiskyoghurt & blåbär
En Ritva med ost
Ägg
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0