Utkast: Aug. 04, 2012

Fredag, & jag vaknar som vanligt lite för tidigt. Börjar evighets plockadet & vill verkligen göra det sista i lägenheten. Det är många kalorier brända i köksstäningen. Men det är äntligen ordning & fint i hörnen.
 
Men jag fick en liten halv oväntad nyhet i morse. + på vågen. Och jag fick svar på en fundering jag haft. Saknaden av vågen hade påverkat mig. Vågen blir min sambo -igen. Välkommen tillbaka.
Nyhetens obehag gjorde mig även påmind om motion. Så jag har gått 4 km, var av 2 km bärandes på möbel. Hyllorna 2,7 kg. & skåpet hjälpte Anna mig med, 13, 2 kg. Det blev fredagsmotionen! Men det blev mer promenader...Lite senare gick jag till maxi & ikea, 5 km!

Kvällsmyset blev melooon, druvor, nötter & citronvatten
 
BTW, lägenheten är uppsagd!Smoothie: Turkisk yoghurt, björnbär, hallon, blåbär & honung. Toppat med solrosfrön & linfrön.
En av veckans frukostar. Nyttig vecka efter vittbröd vecka! :)

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0