Träningen går bättre än allt annat

och kosten går bra tycker jag. Nu är det kanske mer åt att jag kanske äter för lite, än för mycket. Äter ganska sent på kvällen. Jag som gärna äter innan kl 18.oo, äter närmare 19. Tror faktiskt det är en stor nackdel att mumsa mat sent. Kroppen hinner inte vila.

Spegelbilden är mycket snällare än både våg & måttband. Plus att just nu känns det som att jag lika gärna kan skriva att jag bestigit Mount Everest eller springa maraton, utan någon reaktion (på bloggen) Blir väldigt glad av fina & peppande ord på jobbet, även om jag har ett svagt minne av ordet galen. Men älskad ändå. Idag blir det dag nummer åtta, som jag cyklar ToR, jobbet. Känns bra, men motivationen tryter. Så pass mycket att jag inte rest mig än för att morgongymma. Klockan går!
 
Träning & motion går garanterat bättre än mitt egna bloggande.Det som skulle gå hand i hand.
 
Just nu läser jag inte bloggar. När ska jag hinna i kapp? Har väl 1ooo blogginlägg att ta mig igenom. Men jag blir också inspirerad. Läser en del bloggar om träning & hälsa. Vad läser du helst?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0