Regn, Regn å åter....

Regn. Det är ingen stopp just i kväll. Cykelturen hem var inte meningen att det skulle hända, men hände gjorde den. Kämparvilja. Min cykeltur: Himelen öppnades sig, cyklade i täckbyxor, kedjan hoppade, hjullagret krånglar, motvind, exremt svag kropp. Var hemma 1, 5 efter jag slutade jobbet. Blöt, frusen/kall & mycket trött!
Var så låg när jag kom hem, foten värkte, var svimfärdig, orolig i vissa kroppsdelar & den skakade....
Lagade goda men smulande köttfärsbiffar tzatziki & ruccola med feta & oliver sallad.

Idag var första dagen som JAG kände mig riktigt ledsen & besviken på vädret just denna sommar. Cirka hela sommaren efter alla andra människor. Min motivation att cykla i tre veckor är ungefär helt borta. (just nu öser det ner)

14 km x 2. på cykel, dag två!

En mer genomtänkt & trevligre blogg inlägg får vänta.
Ny rapport: Det är tyst på fönsterbrädet! Yey!! Inget regn? Är blåsten också borta?
 
Godnatt!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0