Idag den 2 augusti

Av min normala förvirring skrev jag i denna blogg. I stället för min vanliga blogg som handlar om mitt vanliga liv, samt mina intressen förutom träning & matlagning.Den bloggen måste få nytt liv, för jag gillar faktiskt den bloggen & den är min första!
Titta gärna in hos mig HÄR!
 
När jag vaknade & tittade in såg jag att jag fått en kommentar, då kan jag inte bara radera eller flytta. Så jag tar mig energin att formulera detta inlägg till detta syfte som har med träning & hälsa att göra.
 
Idag så ska jag städa så det ryker. Tänkte om jag skriver det här så kommer jag att göra det... Eller?
Städning:
Snabb städning 300 kcal/timme
Långsam städning 200 kcal/timme
 
Min vetskap säger att jag mår så mycket bättre av ordning & reda, men trots det skapar jag kaos.
Flyr gärna dessutom. Och om det inte vore för kaos så skulle jag kunna njuta & ta mig tid för träning plus socialt liv. Just nu njuter jag INTE av mina sista semester dagar, inte fullt ut!
Idag har har dock vaknat med ett ont knä & foten är omtålig.
Kroppen är seg dag tre & huvudet värker.
En tablett i kroppen & på riktigt redo för städning!

Senast köpta kudden
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad spännande med flytt och ny inredning :) Ser fram emot dokumentationen

Svar: Ja visst! :)Råkade bara skriva det inlägget i fel blogg!
Blue Angel

2012-08-02 @ 08:40:26
URL: http://www.klara.shapemeup.se
Postat av: Linda

Testar att kommentera här, för att blogg.se visst vill krångla när jag försöker kommentera på din andra blogg. Tycker om att läsa dina bloggar och bli inspirerad! Lycka till med städande och fixande idag :) Mår också mycket bättre av ordning och redo, men ibland kommer vardagen emellan! Kram

Svar: Söta Linda! Fick ALLA dina kommentarer! Men på andra bloggen vill jag godkänna kommentarerna först innan de publiceras. Skönt att jag inspirerar. Tack för dina 4 kommentarer! De var glädjande! Kram
Blue Angel

2012-08-02 @ 12:34:46
URL: http://netlinda.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0