Gamla bilder & härliga minnen 2oo5

 



Kryssningsdags med gänget, 6 stycken par drog till sjöss

Snyggaste grodan på den kryssmingen, herre jösses

På McDonalds någonstans i skåne
 
Ida & gräddskålen
Värsta ovanorna vi hade... ni ser ju beviset!
 (wilmer i magen, nu 6 åring)
 
 
Nu har jag skattat & gråtit en svätt. Underbara bilder & filmklipp på när vi är som mest galna. De här bilderna var från en skiva... oj oj oj...
Saknar mina fina vänner, varför är ni så långt borta?
Bilderna bevisar att jag blivit "några" kilon mindre, bara det gör mig så rörd! Men de sista kilorna är så svåra.
 
Bilder från senaste året 2o11-2o12
Blondie & blondie
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Nina

Fina bilder! skillnad syns :-)

2012-08-25 @ 11:01:47
Postat av: Ida

:)

Verkligen skillnad!!

Åh härliga minnen!! Vi hade massa kul!!

Jag tycker att du är jättefin på den sista bilden i mörkt hår! På alla bilder såklart, men extra på den!

Svar: Tack söta du! Ja vi har så himla härliga minnen under våra år tillsammans.Saknar oss, förstår du!
Blue Angel

2012-08-26 @ 21:55:49
URL: http://www.dobelieve.blogg.se
Postat av: mia

Tycker du är fantastiskt duktig! Skönt att funnit en livsstil att trivas med. Känn dig stolt!

Svar: Tack tack snälla. Det går i vågor, men har funnit mig själv & min livsstil mer de sista två åren. Jag är stolt!
Blue Angel

2012-08-28 @ 20:39:53
URL: http://miapetite.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0