Var är jag idag?

Kände att de sista veckorna har varit liten extra utmaning. Klarade det sockerfria, men några dagar efter det målet blev jag sjuker. En förkylning som blev en ordentlig sådan, med trist feber & orkeslöshet. Då blev det plötsligt okej med liten mängd godis. Plus att jag unnade mig risgrynsgröt.
Förra veckan var ett hälsokaos. Det var nya människor, nytt uppdrag, intensiva & långa dagar. Godis, kakor & koffein var mina vänner. Det svåra var att de andra hade inte samma inställning som mig att tänka hälsa. Och ganska snabbt smakade jag ny sorts godis & lekte kakmonster. Frukosten var ofta x 2 var mackor. Men jag åt också mina ägg & min beställda yoghurt. Sena luncher!

Men absolut en riktigt trevlig vecka med middagar, bowling, spökhistorier, speedpromenader i stan. Trevligheter helt enkelt. Med goa brudar 21-35 år, samt några till....

Denna vecka & sjukdomsperiod har gjort mig nytaggad. Unnat mig god mat & en söt dricka under helgens två dagar... Men avstått från annat socker. Ett mål är ganska nära!
Ska dejta vågen i morgon & får se vilken start det blir. Känner mig pluffsig!

I morgon ska jag jobba för första gången på två veckor. Det är ju en halv semester.
Älskade saknade barn. Kära kollegor! Det blir mys att se alla i gen!

Projekt ny hårfärg: Det går, med det går inte bra! :)

Dags att fortsätta förbränningsformen städning, så jag hinner en promenad.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0