18-22 maj

I maj, så åker jag över till England för att träffa min älskade far med familj. Hoppas på en dagstur till London, så jag kan promenera, fotagrafera & komma hem med shoppingpåsar. Shopping ger motion har jag hört rykten om.

Men mina träningskläder ska packas.
Promenerar gärna i Knole Park, Seven Oaks. Senast jag var där så sprang jag även i parken, så underbar känsla att springa bland de fria hjortarna.





En utmanande backe, om jag minns helt riktigt!




Älskar den naturen & älskar att träna i naturen.


Bara längtar & jag har ett lopp att genomföra hemma i Sveríge efter resan.
Sista träningen blir väl i Knole Park, innan blodomloppen, 1 mil.

Laddad, jopp!
Kroppen ska bara återhämta sig!


Kommentarer
Postat av: Oskar

Tack tack.

Jag försöker :)

Hoppas på att kunna få se resultat snart också...

2012-04-15 @ 22:06:28
URL: http://motfinalivet.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0