prioritering

Det gick verkligen åt.... skogen
Faktiskt såg jag framför mig att jag skulle äta min snabba middag för att sedan tvinga ner mig till gymmet! Men får en liten leverans hem snart/sen kan ju inte riktigt lämna hemmet. Så vill jag gärna ta det lugnt denna vecka också. Det blev lugnt, fast inte känslomässigt! Vill inte behöva hitta nya träningsdagar bara för att två veckodagar försvinner. Måndagen kändes halvkul, som mina läsare vet! Jgg är som katten Gustav gillar inte måndagar, för min del försvinner den! På måndagar händer inte mycket alls, det ska inte hända så mycket.

Min förra vecka var ju dunderbra, jag nådde min vardagliga träningsmål! Jippi!!
Känns bra, kanske därför jag känner stress!

Men jag är frisk, jag mår bra & känner att hälsan är med mig.
Det jag känner i nacken (just nu) är inget att tala om.
Har vänner som inte kan jobba för sin smärta & andra vänner som inte kan nå sina träningsmål eller vara med i tänkta tävlingar. Tänker på er, kram

Men jag kan glatt berätta att jag gick 3o min promenad i morse!


Sötaste grisen som jag inte kan annat än instämma med....

Ibland fotar jag för att blogga, men kommer inte längre :)
Här är en bild från 3o augusti, bättre sent än aldrig!

Hoppas ni haft en bra måndag!
Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0