Lillasyster 2o år

Förstår inte vad tiden går fort, för 2o år sedan var jag 9 år & hade precis blivit storasyster! Jag firar att jag varit storasyster i 2o år. Är så himla stolt över min syster som studerar & lever sitt liv i Stockholm. Åren har gått så fort, förstår inte! Har så många fina minnen & minns faktiskt när hon kom till världen. Det var en torsdag (det minns jag inte) & jag hade barnvakt, min fritidsfröken. Men efter några timmar gick jag komma för att hälsa på... stolt & glad. Vackra lilla syster!

Livet i bilder!

Marielle 2 år

Hemma i barndomshemmet
Marielle 4-5 år



Jag & mina vänner gungar henne i mitt täcke

Marielle snart 8 år med Ada

8 år, Oslo

Pappa & Melle Oslo

Konfirmation, Vännäs 
Systrar 2oo6, kan det varit då?

Senaste bilden på oss
studenten 2o1o

"Livet är inte de dagar som gått,
 utan de dagar som man minns"

Grattis lillstrumpa!
Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0