God middag & sen efterrätt

Jopp, det blev en riktigt höstmiddag som serverades ikväll!
En pepparsås, smörstekt svamp & köttabit!
Såsen blev jag mycket nöjd med trots mysko ingrediens, smaskens i alla fall




Maxat grynig sås, men god som nämnt & nyttig (om man tänker på vad jag inspireras av)
Nöjd över den enkla höstmaten med goda kryddor


Efter träning: Kesella med bär & lite vanilj

Andra kvällen som jag känner mig pigg trots att jag är trött! Känner ni inte igen er att man kan under dagen vara tröttare än tröttast, men när det kommer till att sova sött då är det dags att piggna till.
Onsdagkvällens föreläsning gav energi & nytänk.
Torsdagskvällen gav efter effekt på träningen.
Måste försöka vila på kudden nu, det är AW i morgon med glatt gång!
Puss & Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0