Försöker vara positiv

men den nya smärtan är obegriplig. Mitt ord för det hela är "huvudvärk i nacken". Men det är inte där jämt, men det har varat då & då sedan i lördags. Det hindrar inte träningen, inte i jobb & jag känner inte av det särskilt vid belastning! Utan bara så där.... känner att det kommer från skuldrorna på väster sida. Det värsta är att nu när jag hittat ordet för vad jag känner så visar det sig att alla tre kollegorna på mitt place har ont på samma sätt. Är det belastning eller något annat som är fel?

Hemma i min trygga vrå tappade jag typ 8o% ork, men på envishet har jag energi! Om 1 timme ska jag vara påväg till gymmet! Vågar inte mig på att pass.... inte med den mystiska smärtan!

Vill hålla skenet uppe, jag vill vara en glad, sprallig & lycklig medmänniska. Kankse mest en glad sprallig pedagog!
Försöker!

Börjar längta hem till mitt norrland. Norrland, vackra norrland!


Puss alla själar!


Kommentarer
Postat av: malin w

kanske lite massage kan va på sin plats? kan va nåt som sitter i kläm i ryggen som strålar upp i nacken. kan ju va värt att testa.

kram

2011-09-15 @ 20:45:08
URL: http://malin-de-e-jag.blogspot.com
Postat av: Sanna

Jag har också sån smärta, fast jag vet att mitt kommer från febern. Jag får alltid smärta i rygg och nacke när jag har/haft feber..

2011-09-15 @ 21:27:09
URL: http://unbeautiful.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0