Då börjar vi om

Denna underbara helg skulle handla om mig själv, mitt hem & skrivandet. Städade ur massa kläder & fick en del undanplockat! Mitt träningspass blev att springa till vinden, konka i väg några kilon kläder till myrorna & traska på stan. När det var en timme kvar till gymmet skulle stänga så var jag på bondens marknad. Tänkte: Ja springer i stället.... men nä, det blev en fika med finaste Jennie & Anna. De lunchade & jag tog en kopp! Det blev inte mer gjort de dagen. Eller jo! Det blev det visst! Lagade god middag & städade! När klockan var närmare 1o blev det movietime.... Det var en bra lördag, det blev en helg utan vin eller andra helgdrycker! Mjölk, vatten & juice.... :)



något litet

Jennies lunch, lasagne

Annas lunch

Teet slut i te koppen, 2 glas vatten urdrukna & minibrowinsen borta

Det var väldigt mysigt med tjejerna igår & bondens marknad var speciellt.
Hade en jättebra dag, men det finns forfarande grovsopor att slänga!
Mer kroppsarbete! Fortsätter idag...

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0