Världens godaste sås/tillbehör

Stavar ibland som en kråka, stavar ofta slarvigt! Vill ofta bara publicera! Är lite småslarvig, ofta ser jag tokigheterna helt själv & ibland blundar jag!
hihi Sannas stavning var mer rätt en min riktigt förvirrande stavning "Chipolte paste", men med bara ett L.
Den hittas bland mexicanskahyllorna & är så grymt god!! Har den till massor & vill bara ha den till allt.
Mina användningsområden är: Chili con Carne, köttfärssås, dipp till chips/grönsaker.... vad har du den till?
Har du inte testat? Testa!


Mitt värdefulla tips till er, Kram


Kommentarer
Postat av: Sanna

Haha stavade också fel såg jag nu. En himlans god sås/grej som går att ha till mycket. Den gör skinksåsen till en enda stor munorgasm!

2011-10-19 @ 11:56:30
URL: http://unbeautiful.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0