Soppa i mitt kök

just nu: Bönkokning, men efter träningen blir det sopptillverkning hemma hos mig. Äter lite frukost i form av 3% yoghurt, tranbärs superflingor (Paulins) & två ägg. Soppan jag ska göra är tidigare gjord på stormkök med fina kollegor, utan 1oo olika bönsorter. Det blir Spännande! Även om det var mer äventyr att göra det på stormkök & mysigare med vänner.

Ska iväg till lite träning. Kör garanterat samma som sist, stretch, promenad & löpning! Samt styrke!
Börjar bli nervös för lördagsträningen! :)

Har en förmåga att vara lite för snabb i bloggandet & vill bara bli snabbare men det ska göras rätt i alla fall. Jag glömmer allt för ofta att läsa igenom & välja kategori. Vill göra det lättare för mig & er läsare att hitta i min blogg det ni vill! Ska jobba på att bli bättre!
Idag känner jag mig bra!

Puss & Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0