Mat, vin & Idol

Tog ett bestlut om en ensam fredag kväll, funderade en stund på att vara social. Men efter lite avslappning tillsammans livet vid sociala sidor så kom jag i gång med det mesta, renbäddat, mer städ i skafferi, lagat middag, diskat, tvättar & bokat ny tvättid....
Även om mycket tid går åt en fredag & jag är övertrött så är det en skön känsla att göra detta. Hittar värmeljus till 1ooo, varför köpte jag i aug/sep. ljus på Ikea?
Det blir vardagsmotion & känner mig till freds med detta pysslade.

Sitter med dagens middag, spagetti & köttfärssås plus ett glas gott vin.
Har idol på & myser i min ensamhet


mys


Kommentarer
Postat av: Anonym

njut av en kväll med dig själv! Du är aldrig ensam!



2011-10-15 @ 00:17:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0