Ja, så blir ré...

Har bestämt mig för att fortsätta vara glad, positiv & en smula sött trött, ser fram mot denna helgen vad den har att erbjuda. Är förväntansfull på lördagens träning. Löpbandet är inget alternativ, cykling skapar även den stelhet & trötta kroppdelar. Är ju bara minus 3o än så länge, men kroppen tror nog cirka 7o år. Ska finlura ut vilken typ av träning jag vill satsa på under morgondagens träningspass, just nu kör jag bara själv alltså inga grupp pass.

Ska träffa lite vänner under helgen & bara må gott.
Träna, träna, träna & sugen på friluftsliv även denna helg!
Vem tar mig ut?


Äpplon

Godnatt alla vackra där ute, kärlek till er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0