....

Ledsen, mest för min egen skull. Men det är jättesvårt att hålla liv i bloggen.  eller det är inte svårt, men det är svårt att skriva lång & använda alla nerteckande tankar. Miljoners miljoners...

Ni kanske inte fått chans att upptäcka den stora nyheten för mig. Men jag tränar mer än någonsin & börjar få ett beroende. Älskart, har alltid gjort men nu tar jag mig tid. Det är träningen som gäller & på denna nivå var länge sedan. Så mina kvällar blir äta, kanske lite undan plock, träna, äta & duscha. Jag är bra!!!
Jag fotar till bloggen, tror till 11o % att det inlägget hinner jag ordna men Näähää...
Tränar, men annat blir lidande! Men är inte redo för bloggpaus... så det då!

Nu blir det skönhetssömn & ett försökt till att nonchalera piggheten i kroppen!
Godnatt sweethearts


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0