Uppdaterad: dejt med instruktör

Var på gymmet på måndag för att lyssna på föreläsning. Men det var bara en kvinna & jag plus intruktören! Men inte var det föreläsning inte... Det var info om träning och vi fick ett gäng övningar att göra hemma, även lite maskiner på där på plats. Det var det jag hade behov att lära mig mer om, stackars den andra kvinnan på släptåg
 "DU är 82 va?"
 "Ja" btw, hur vet han det? Han läst på om mig? Nyfiken?
"Då ska man inte gå som en 7o åring"
"Nä jag vet, läkaren säger samma..." hihi

Det blev massagebänken! Han fick ta en närmare titt på mig. Konstaterade: Korta muskler, dock kanske inte ett kortare ben. Vilket jag trott, men hoppas jag hade fel då. Det verkar normalt! Bara att kämpa på mer med träningen, räta till ett & annat! Pepp pepp... Jag kommer inte lösa det med att sluta träna!

Over & out
Puss

Kommentarer
Postat av: Matilda

Hej! Jag känner en väldigt duktig och välutbildad kiropraktor här i Nyköping som jobbar med neurologisk kiropraktik, tänjte bara tipsa om honom, jag vet ju inte exakt vad du har för problem men han jobbar med obalans i kroppen, smärtor osv. Han heter Johan Alderud, kontaktuppgifter finns på www.hjerna.com. Kram!

2011-10-04 @ 20:26:22
URL: http://matildaheinemo.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0