Dagbok: Dagen i dag!

Är en sånn dag som kanske utvecklar mig som människa. För idag är en dag då jag egentligen vill krypa under täcket en stund eller resten av livet. Bara för att fundera på vad som är meningen med livet. Vad är meningen med mitt liv. Sa just till min helgsambo att min höst har varit jäkligt bra, mitt humör har varit väldigt bra.... men idag känner jag mig lite mer hopplös i själen.
Känts lite som att livet vänder till det postivia, att det ska bli en bra höst & ett bra liv... Eller jag har det ju bra, men NI vet vad jag saknar! Jag vet att edt kommer... en dag!
Idag är en sån dag jag vill bara vara själv fast jag inte borde, men samtidigt är det dagen jag vill ligga i en bamsefamn & bara känna mig trygg.

Lite frukost, det kanske det jag kan behöva!
Förövrigt var det en grymt bra kväll igår....

Puss & kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0