Talar mot mig själv

Skriver inlägget igen: Lugn & fin!
Jo jag skrev att, när jag väl har chansen att försöka hitta träningstid i stället för den "vanliga" tiden. Tappar jag lust för att det inte blir som jag tänkt. Då blir det ingen tid att hitta, även om jag vågar tro att jag ska hitta tid & kanske även hittar den. Då jag talar mot mig själv att jag vill ha träningstid. Mer träningstid! Men det är väl mer träningstid en normal vecka. Japp, så menar jag.... exakt!
Ja vet exakt vad det beror på.. eller inte exakt! Men nästan exakt!

Har en tillfällig telefon igen, så inga märkliga blogginlägg från min älskade/hatade telefon!

Jag blev väldigt plötsligt trött, från 11o energi till 4o % energi & sovalängtan.
Ladda för studiedag & smörgåstårta!
Natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0