Mera träning åt mig

Åh...
Vill få till flera träningsdagar i veckan. Måste nästan träna direkt efter jobbet vissa dagar men då blir middagen sen. Blir middagen sen, då blir jag grinig som ett litet (sött) barn. I dag var jag i träningstankar, men efter mat & pappers jobb var klockan mycket. Promenad, jo det vore mysigt & fram för allt skönt. Men det blir så himlas sent med duschnings kombinationen. Så zero träning, men massa lust! Finns lusten kvar i morgon?
Ibland går jag i byta gym tankar eller få de att öppna 3o min tidigare och/eller få vissa att sluta gymma på SF.
Kanske prova Malins? Vill ju egentligen inte byta place! :)
på vardagskvällarna lägger jag vännerna på hyllan... Ledsen för det! Men överlevnadsinstinkt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0