45 min morgon träning

Ni kanske tycker det är tjatigt detta & att jag tappat passionen att skriva recept, blogga bilder, skriva tänkvärda citat & pepp. Vill ju inte vara fröken upprepa. Det kommer kanske annan inspiration snart... Men jag blir stolt över träningen & vill skriva några korta ord om träningen. Var på plats o7.1o, lite för lite energi denna måndagmorgon, sprang på 10 km/h i snitt. Det blev i alla fall 3o min på löpbandet. Känt mig väldigt trötter. Körde även easyline för armar & mera tränings för lilla magen. Min måndagskompis på löpbandet kom när jag gick.... :)
 Den 23 maj ska mitt mål vara i mål, det är dagarna före blodomloppet. Nu blir det skönhetssömn, ny spännande & givande dag i morgon.

Tycker Maria gör det himla bra att räkna steg varje dag. Det borde jag göra med....
Godnatt mina fina
Kramar genom rymden från soffan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0