3o dagar av sanning

Dag 1 – Om mej

Dag 2 – Sådan var jag som liten

Dag 3 – Min familj

Dag 4 – Vad är kärlek?

Dag 5 – Mina vänner, mina änglar

Dag 6 – En nytagen bild och 15 intressanta fakta om mig

Dag 7 – Min största kärlek

Dag 8 – Min favorit födelsedag

Dag 9 – Det här saknar jag

Dag 10 – Min framtids planer, drömmar och mål

Dag 11 – ett citat/ordspråk

Dag 12 – I min handväska

Dag 13 – Hur ska en vän vara mot mej

Dag 14 – Semester

Dag 15 – Det här önskar jag mej

Dag 16 – Min hälsa

Dag 17 – Mitt favoritminne

Dag 18 – en bild från förra året, har jag förändrats?

Dag 19 – Detta ångrar jag

Dag 20 – Mitt drömresmål

Dag 21 – Mitt hem

Dag 22 – Det här upprör mej

Dag 23 – Det här får mej att må bra

Dag 24 – Det här får mej att gråta

Dag 25 – Mina rädslor

Dag 26 – Mina ambitioner

Dag 27 – Min favoritplats

Dag 28 – Mitt arbete

Dag 29 – Mina nackdelar/svagheter/negativa sidor

Dag 30 – Mina fördelar/positiva sidor

 

Är ni redo?
Äntligen ska det göras en lista, det gäller att formulera sig väl!

 


Kommentarer
Postat av: Nina

Får man låna listan?? Kramis Nina

2011-12-11 @ 22:53:37
URL: http://www.galetfrisk.bloggplatsen.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0