Upp & ner

Nu är jag tillbaka i skrivvärlden. Min familj har förstått att jag saknar det, illa?
Har verkligen varit i farten med promenader överallt & ingenstans. Kompenserade det med att äta mera... haha på lördagen provade jag favoritchokladen, lika bra att erkänna! Åh på söndagen var det fest med så himla god & nyttig buffé. Men, det finns ofta ett men... det var också tårt & efterrättsbuffé. Mumma vad jag njöt hela kalaset. Min kusin Ada tog humanistisk konfirmation & det är ganska stort med konfirmation i Norge. Allt i norge firas ordentligt.
Har inte sprungit i Oslo, men mycket promenader som sagt. Frukostarna har varit nyttiga, trevliga & goa. Har varit hos min matinspiratör Pia. Längtar redan tillbaka... Oslo mår jag fint av!


Grünerlökka
Har förändras endel, men samma vackra bostandsområde som jag minns!

Veggoburgare på ett snabbmatsställe. Jag tyckte den var såå himla go

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0