Hälsa & tålamod

För några veckor sedan fick jag ett mål uppsatt. Min inställning att klara det var 110%: Det gick verkligen så bra, kanske för bra. Tror jag byggde lite för mycket muskler. Vågen stod still i bland, men kände att något hände! Träningen ska vara försiktig första tiden. Jag gick ner lite, blev glad & stannade. Fortsatte glatt kämpa, var peppad. Men tyvärr måste jag erkänna att när det närmade sig tappade jag lite lusten också.  Det fanns en kväll jag slutade försöka till 100, det blev 88 %, dagen efter var 25% sedan dess 97% Självklart för min egen skull, min egna hälsa. Men något annat motiverar mig- faktiskt. Det var liten känslostorm, jag visste inte för vems skull jag försökte. Det var väl den motivationen som föll Och... (Ellie hjälper mig att hitta ord)
mm..sen kom grillsäsongen ledigheten och stora torget öppnade sina armar och sa ..kom och drick dej vacker ..skit i kolisar och proteiner.. lev livet här och nu...?

Lite så är det, fast grillsäsongen är verkligen inget problem! :)
Denna gång föll det inte helt, men som igår så fick jag glass av mig själv. En kula med glass & direkt levde suget kvar. Citerar från facebook: Är jag godis sugen? Om jag är det? Stoppa mig! För igår kväll ville mitt eget huvud intyga mig att jag ville ha, men jag var inte sugen. Det blev lite mörkchoklad.
Dagens frukost blev resterande bröd, smootie med mango, hallon, banan & yoghurt, ägg.

Kommentarer
Postat av: Ellie

Nya tag! :)kram

2011-06-05 @ 11:16:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0