Dag 1- Om mig

Hur börjar jag detta? Som presentationen på en dejtningssida?
Är i alla fall en 29 åring tjej som är nerflyttad från norrländska skogar till Linköping, med mellanlandningar.
Jobbar på en förskola i en förort till Linköping. Där trivs jag så himla bra med barn, föräldrar & mina vänner till kollegor.
Bor ensam i en lägenhet på två rum & kök. Ett mysigt hem i ett spökhus.
Själva huset skulle behövas rustas upp.
Har ingen kärlek i mitt liv, men vänner & mina intressen
Tycker om långa cafébesök, promenader, film, böcker, fotografering, träning & hälsa. Saknar det lilla extra i vardagen, men njuter verkligen av livet.
Mina personligheter & sidor är många. Eftersom det är sent så blir det lite ordfattigt.
Är glad, nyfiken, livsnjutare, funderare/grubblar till 100, lättdistraherad, kärleksfull, varm, pratglad, vindrickare, barnkär, kreativ, fantasifull, envising, vän, syster, dotter, barnbarn...
Vad har du för bild av mig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0