Träning & fotbolls VM

Miniträning på gymmet. Lite trämning bättre än ingen alls!
Nina & jag tog en middag på serviceinriktade Piiip. Blev tyvärr besviken för gång nummer två. Men mycket god mat. Tror min vän börjar förstå vilket ställe jag varit på.
Aja, det blev en spännande match mellan Sverige Japan, det var´ju bara det att sverige vann ju inte.
Älskade sällskapet, tillsammans blev det trots allt en bra onsdagkväll min första semestervecka.

Ska krypa ner under täcket en stund, klem & kos


Dagens upptäckt, opublicerat inlägg!! Har sovit ganska gott i över 8 h. Men känner mig trött i alla fall. Ska ta en promenad. Tilllaga lunch, gymma & bara må gott en stund. Vad kvällen bjuder på vet jag inte, jo en promenad!


Ha en härlig dag
♥Kärlek till er♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0