Topploppet blir kanske cityloppet

Har just kollat upp ett lopp här i Linköping. Kan vara kul att vara med i ett till, jag var ju pepp efter Blodomloppet. För det loppet jag hade tänkt att springa i höst blir inte av för min del... ska nämligen på kurs med jobbet för friluftsfrämjandet. Förra året firade jag pappa 6o år i england & tänkte men nästa år blir det Topploppet. Alltså i år... men det blir kurs den lördagen i stället. Ville så himla gärna! Men får köra Topploppet år 2o12 i stället, eller? Får Några extremt långa distanser är jag inte mogen för, hihi! Götaborgvarvet är för toknissar, eller?
:)
I alla fall, Cityloppet går av stapeln 17 augusti om jag förstår detta rätt. All info är som en pdf-fil som ja inte kan öppna! Saknar gamla datorn i bland, typ just nu!
Får klura på det på något vis!
Någon annan som vill springa 7 km med mig
7 km, sa jag 7 km?

Min första vuxna medalj!
Promenerade blodomloppet 2oo9

Nu tror jag min fot är vaken igen, den har sovit under tiden jag skrivit.
 Dags att ge sig ut på en promenad
Pussen & kramen


Kommentarer
Postat av: Pussel-Johan

Jag är med! Missade ju blodomloppet tyvärr. Hoppas bara semestern innan dess kan innebära någon fysisk ansträngning mer än lyfta ölburk och vända köttet på grillen:)

2011-07-20 @ 02:37:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0